Nuotolinė buhalterinių paslaugų konsultacija vadovui

Kodėl buhalterinės konsultacijos naudingos vadovams?

Konsultacija visuomet yra geras dalykas, ypač jei ji yra tikslinė. Vadovas konsultuotis geriausia tam, kad sužinotų tikslią darbo specifiką ir pasirinktų tinkamus darbuotojus savo firmos darbams atlikti.

Konsultacija vadovams apie mažąją bendriją

Mažosios bendruomenės yra naujausia juridinių asmenų forma, egzistuojanti nuo 2012 m. Iš tiesų, šiandien mažai žmonių pakankamai žino apie šią įmonės formą, jos ypatybes ir buhalteriją. Pagal savo principus MB ir UAB turi panašias savybes ir yra ribotos civilinės atsakomybės privatūs juridiniai asmenys. Tačiau kai kurie principai vis dar skiriasi. Šiame straipsnyje išsamiau aptarsime apskaitos valdymo MB aspektą. Pagal bendrąsias charakteristikas MB apskaita faktiškai yra tokia pati kaip UAB buhalterinė apskaita. Išties ypatingomis aplinkybėmis, kai MB nėra PVM mokėtojas arba neturi darbuotojų, MB apskaita yra paprastesnė. Dar vienas dalykas, kuo MB buhalterija skiriasi tuo, kad skirtingai nei UAB, MB nėra legali buhalterė. Tai reiškia, kad mažosios bendrijos apskaitą gali tvarkyti bendrijos nariai ar jos vadovai. Žinoma, bet kuris finansų ekspertas gali patvirtinti, kad MB sąskaitą būtina turėti tik turint pakankamai žinių šioje srityje. Tačiau būtina užtikrinti, kad visos mokestinės prievolės būtų apmokėtos laiku, pateikti ir apskaityti pačios įmonės dokumentai. Kaip minėta, pasitaiko atvejų, kuo MB buhalterija gali pasunkėti. Jeigu MB pajamos viršija 45 000 eurų, tuomet ji turi būti registruojama kaip PVM mokėtoja, atsiranda privalomas mėnesinių PVM deklaracijų pateikimas. Taigi, MB apskaita – atsakingas darbas, kuriam reikia nemažai žinių ir patirties.

Pačios įmonės samdomas buhalteris, galima sakyti, aktyviau dalyvauja įmonės reikaluose, todėl gali greitai pateikti vadovybei reikiamus duomenis ir prireikus parengti mokesčių deklaracijas ar finansines ataskaitas

 Tiesa, buhalterius samdys patys, o gal tik auganti MB buhalteriams gali nuolat teikti įmonių reikalų darbus. MB naujokai dažniausiai renkasi iš kitų dviejų variantų – buhalterinę apskaitą tvarkyti patys arba naudotis nemokamo buhalterio paslaugomis. Pastarasis variantas yra populiariausias. Taip smulkusis verslas gali sumažinti buhalterinės apskaitos klaidų riziką, o jei atsiras buhalterinės apskaitos klaidos, apsidraus, nes kiekvienas buhalteris ar tokia įmonė privalo įsigyti civilinės atsakomybės draudimą.

Ar verta apskaitą atlikti patiems, gal geriau kreiptis į profesionalus?

Bene didžiausias profesionalios finansininkės įdarbinimo pranašumas yra tas, kad už įmonę atsakingas asmuo gali sutelkti dėmesį į pagrindinius klausimus, susijusius su įmonės valdymu. Apskaita- daugelis žmonių sutinka, kad tai sukels papildomą naštą vadovui, o tai atima daug brangaus laiko. Žinoma, kitas dalykas yra tas, kad MB apskaita yra pakankamai sudėtingas dalykas, reikalaujantis specifinių finansinių žinių ir patirties sprendžiant tokius klausimus. Galbūt jos nariai ar vadovai bus susipažinę su apskaita, tačiau vien pagrindinių žinių gali nepakakti.

Tags: No tags
0

Comments are closed.